5 Eylül 2010 Pazar

çocuğumu büyütüyorum

Dün blogumun ilk günüydü. Sadece kendime bir blog edinebilmiştim. Tasarım konusuna nereden
gireceğimi bilmiyordum. Gece bir ara umutsuzluğa kapıldığımı söylemeliyim. Masa başında içime öyle bir fenalık çöktü ki, kalkıp blog fikriyle uzaktan yakından ilgisi olmayan komşularımı arayıp onları arka bahçede scrabble oynamaya davet ettim.
Bugün blogumun yeni tasarlanmış halini görüyorsunuz. Bu konuda kendimden ummadığım kadar yol katettim, tabiki internetin sunduğu hizmetlerle, ancak ayrıntıları kendim oluşturarak.
Ancak tek bir sayfa standartına bağlı kalmaktan sıkılacağımı düşünüyorum. Bu yüzden hava koşullarına, mevsim değişikliklerine ve ruh halime bağlı olarak görsel unsurlarda yapacağım değişiklikler sizi şaşırtmasın .
Eski şablonumu görme fırsatı bulabilenler için;
Artık sayfama resim bastırmayı ve resim altı yorum yapmayı becerebiliyorum. Bu yüzden sonbahar yapraklarıyla bezenmiş sayfamı uçurmak zorunda kaldım. Resimler siyah fonda daha iyi duruyor. Kendi çektiğim resimleri paylaşmayı istiyorum bu yüzden en kısa zamanda evdeki fotoğraf makinesini kullanmayı öğrenmem gerekiyor. Çok işim var çok:))
Yine de uzun zamandır olmadığım kadar mutlu ve heyecanlıyım.

1 yorum:

  1. nasıl becerdim bilmiyorum, bu pencereyi açtım bir kere. ne yaparsam yapayım kapanmıyor. yorum bölümüne birşeyler çiziktirmezsem de kapanacağı yok:)

    YanıtlaSil